Header

Tips, complimenten of klachten?

Uw ervaring is belangrijk voor ons. Met uw ervaring kunnen wij de zorg, service en veiligheid binnen IJsselkliniek blijven ontwikkelen en verbeteren. Dus heeft u een tip, een klacht of een compliment? Laat het ons weten!

Klachten

Ondanks de inzet van onze medewerkers kan er altijd iets gebeuren, waar u niet tevreden over bent. Door uw onvrede kenbaar te maken, kunnen wij onze zorgverlening verbeteren. In eerste instantie kunt u uw onvrede het beste met de betrokkene zelf of met één van de andere medewerkers bespreken. Zij zullen zeker bereid zijn samen met u te zoeken naar een oplossing. Als dit niet kan of niet lukt, dan kunt u terecht bij patiëntenvoorlichting, de klachtenfunctionaris of de onafhankelijke klachtencommissie.
De IJssel Kliniek werkt samen met de klachtenfunctionaris en klachtencommissie van het IJsselland Ziekenhuis.
Klachtenfunctionaris:
De klachtenfunctionaris onderzoekt de klacht en bemiddelt tussen “klager” en “beklaagde”.
U kunt een afspraak maken via de afdeling patiëntenvoorlichting in de hal. Telefoonnummer: 010-258 51 37.

Klachtencommissie:
De onafhankelijke klachtencommissie onderzoekt de klacht en oordeelt op basis van de feiten of de klacht wel of niet gegrond is. Heeft u voorkeur voor behandeling van uw klacht door de onafhankelijke klachtencommissie, schrijf dan een brief naar:
IJsselland Ziekenhuis
t.a.v. dhr. R. Storm
Onafhankelijke Klachtencommissie
Postbus 960
2900 AR Capelle aan den IJssel.

Tips en complimenten

U heeft een goed idee om onze kwaliteit en veiligheid te verbeteren? U wilt een arts, behandelaar of medewerker laten weten dat u heel tevreden bent? Maak dan gebruik van:’ het tips en complimentenformulier’. Uw tip of compliment komt binnen bij de manager van IJsselkliniek en deze zal zorgen dat het op de juiste plek terecht komt.


Naam:*
Telefoonnummer:*
Email:*
Compliment/tip::*